دانلود نرم افزار ،آهنگ،گالری عـکس و...
آتش دانلود

برای دانلود وتوضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب ...


برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, :: 9:16 :: نويسنده : الیاس اسماعیل زاده

بلیچ (به ژاپنی: ブリーチ Burīchi، به انگلیسی: Bleach) نام یک مجموعه مانگا است از تایت کوبو که از اوت سال ۲۰۰۱ در هفته‌نامهٔ شونن جامپ چاپ می‌شود. از روی این مانگا یک مجموعه انیمه هم ساخته شده‌است.

داستان

بلیچ ماجراهای پسری دبیرستانی به نام ایچیگو کوروساکی (به انگلیسی: Ichigo Kurosaki) است که توانایی دیدن ارواح را دارد. زندگی وی با برخورد با یک شینیگامی یا خدای مرگ که بر جریان گذر ارواح از دنیای انسانها به دنیای بعد از مرگ نظارت میکنند بکلی دگرگون میشود. ایچیگو با روکیا کوچیکی (به انگلیسی: Rukia Kuchiki) که یک شینیگامی و بدنبال یک هولو (به انگلیسی: Hollow) (یک روح گمگشته شرور) است، برخورد میکند. روکیا در حین نبرد با هولو بسختی مجروح می‌شود و بعنوان راه حل سعی می‌کند تا نیمی از ریاتسو (به انگلیسی: Reiatsu) یا نیروی روح خود را به ایچیگو بدهد تا او را قادر به نابودی هولو بسازد ولی در اتفاقی عجیب ایچیگو با گرفتن تقریبا تمامی نیروی روکیا تبدیل به یک شینیگامی می‌شود و میتواند براحتی هولو را شکست دهد. روکیا که بیشتر نیروی خود را از دست داده است مجبور است مدتی در دنیای انسانها ماندگار شود تا بتواند نیروی خود را بازیابد. در همین حین ایچیگو هم مجبور است بجای روکیا وظیفه شینیگامی بودن را بر عهده بگیرد و با نبرد با هولوهای متعدد ارواح انسانها را به دنیای بعد از مرگ که جامعه ارواح نام دارد رهنمون کند...برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, :: 8:47 :: نويسنده : الیاس اسماعیل زاده

خلاصه داستان: سریال درباره پادشاهی است که در زمان او جادوگرهای زیادی وجود دارند و میخواهند پسرش که قرار ست در آینده نجات دهنده کشور باشد را بکشند ولی قهرمان داستان ما جوانی دوست داشتنی با قدرتی عجیب است که باید از این قدرت برای محافظت از پسر پادشاه استفاده کند...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب ...


دانلود فیلم های کمدی Mr Bean با لینک مستقیم و حجم کم...

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب ...


ناروتو (به ژاپنی:ナルト، به انگلیسی: Naruto) نام یک مجموعه مانگای پرطرفدار است از ماساشی کیشیموتو که از روی آن یک مجموعه انیمه هم ساخته شده‌است.

نخستین قسمت مانگای ناروتو در شمارهٔ ۴۳ام هفته‌نامهٔ شونن جامپ در سال ۱۹۹۹ به چاپ رسید و چاپ آن تاکنون ادامه دارد. مجموعه انیمهٔ ناروتو توسط استودیو پیروت تهیه می‌گردد. اولین قسمت انیمهٔ ناروتو به تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۰۲ از شبکهٔ تلویزیونی تی‌وی توکیو پخش شد. سری اول انیمهٔ ناروتو شامل ۲۲۰ قسمت است. سری دوم این مجموعه با نام ناروتو: شیپودن از تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۰۷ به این‌طرف در حال پخش است.

درون‌مایهٔ داستان ناروتو بیشتر دربارهٔ نینجاهای دارای قدرت‌های مافوق طبیعی و استفادهٔ آنها از چاکرا برای جنگیدن است.
شخصیت اصلی این ماجرا نینجایی نوجوان و پر شر و شور به نام ناروتو اوزوماکی است که تلاش دارد توجه و احترام اطرافیانش را نسبت به خود جلب کند. بزرگ‌ترین آرزوی وی این است که روزی هوکاگه (بالاترین مقامی که یک نینجا می‌تواند در کونوها، وطن ناروتو به‌دست آورد) شود.

 داستان

 ۱۲ سال پیش از شروع داستان، موجودی شرور و افسانه‌ای به نام کیوبی (روباهی با ۹ دم) به کونوها حمله می‌کند. چهارمین هوکاگه با استفاده از یک طلسم و قربانی کردن خود موفق می‌شود کیوبی را داخل بدن ناروتوی تازه به‌دنیا آمده زندانی کند.

ناروتو پسری یتیم است و اکثر مردم (بزرگسالان) کونوها او را همان کیوبی می‌بینند و از او تنفر دارند. بنا به فرمان هوکاگهٔ سوم هیچ‌کس حق ندارد در مورد وقایع رخ‌داده مرتبط با حملهٔ کیوبی حرفی بزند؛ برای همین همسالان ناروتو چیزی در این مورد نمی‌دانند. با این وجود به‌علت دیدگاه و رفتار بزرگسالان و تأثیر این رفتار بر روی فرزندانشان، ناروتو دوران کودکی خود را بدون هرگونه رابطهٔ صمیمانه و دوستی سپری می‌کند. نتیجه این که ناروتو برای جلب توجه دست به انواع و اقسام شیطنت و خرابکاری می‌زند.

در آغاز ناروتو بدترین شاگرد مدرسهٔ نینجاها است؛ اما با تلاش فراوان قدرت‌های خودش را افزایش می‌دهد و بالاخره فارغ‌التحصیل می‌شود. پس از فارغ‌التحصیلی، نینجاهای مبتدی به گروه‌های سه نفره تقسیم می‌شوند. ناروتو نیز به همراه ساسوکه اوچیها (بهترین شاگرد مدرسه) و ساکورا هارونو (که ناروتو به او علاقه‌مند است) در یک گروه قرار می‌گیرند. تربیت آنها را هم کاکاشی هاتاکه یکی از بهترین نینجاهای کونوها (که همیشه ماسکی بر صورت دارد) به عهده می‌گیرد... .برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب ...


ben10 , داستان یک پسر 10 ساله به نام بن تنیسون(ben tennyson) است که با پدر بزرگ مکس(max tennyson) و دختر خاله اش گوئن(gwen tennyson) که تقریباً هم سن بن است با ماشین سفری پدر بزرگ به سفر میروند.وقتی که آن ها در جنگل توقف می کنند  ، شهاب سنگی در حدود 20 متری آنها به زمین برخورد می کند بن که تنها به محل برخورد شهاب سنگ رفته ؛ می بیند که شهاب سنگ باز میشود و شئی مانند ساعت نمایان می شود . وقتی که بن می خواهد آن شئی ساعت را بردارد ، آن باز میشد و به دست بن می چسبد و دیگر کنده نمیشود

داستان بن تن(ben10) از اینجا آغاز می شود . از این به بعد بن می تواند به 10 موجود فضایی اصلی و 10 موجود فضایی فرعی تبدیل شود البته فقط با خنک شدن آن ساعت که اسمش اُمنیتریکس(omnitrix) یعنی کلک چندگانه است .

برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب ...


نام یکی از محبوب ترین آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی قدرتمند دنیا ، محصولی از شرکت ESET کشور اسلوواکی است .
نسخه جدید این آنتی ویروس در دو بخش مختلف ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security منتشر شده که هر کدام یک سری ویژگی های خاص به همراه دارند .که در بخش ESET NOD32 Antivirus نرم افزار قادر خواهد بود تا سیستم شما را از هر گونه آلودگی ها از جمله : کرم ها ، ویروس ها ، تروجان ، نرم افزارهای جاسوسی و... و نفوذ هکرها محفوظ نگه دارد و در بخش ESET Smart Security امکاناتی دیگر از جمله دیوار آتش و آنتی اسپم و قسمت های کاربردی فراوانی تعبیه شده است که کاربر می تواند امنیت سیستم خود را در محیط اینترنت افزایش دهد.

ویژگی های نسخه 5.0.84.0  eset nod 32  :

- دارا بودن بخش کنترلی والدین

- افزایش قدرت اسکن فایل ها

- بهبود در قسمت آنتی اسپم

- دیواره آتشین هوشمند

- حالت مخصوص بازی

- توابع پیشرفته HIPS

و...

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادمه مطلب مراجعه بفرمایید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, :: 12:57 :: نويسنده : الیاس اسماعیل زاده

sheed

شاید اسم ضد ویروس شید به گوشتون خورده باشه و یا شاید خبر این آنتی ویروس ایرانی را در تلویزیون یا رادیو دیده یا شنیده باشید. اگر نشنیده اید تنها کافی است آنتی ویروسی را در نظر بگیرید که همزمان با دو موتور NOD32 و Avira (که هر کدام جزء قوی ترین ها هستند) اسکن هایش را انجام می‌دهد و در کنار اینها تعدادی سیستم هوشمند برای سرعت بخشیدن به این همه قدرت دارد و تمام اینها توی یک محیط ساده، زیبا و فارسی قرار گرفته است که برای تمامی افراد قابل استفاده است. چیزی که در حال حاضر در ذهن تصور کرده اید ضد ویروس شید است. به علاوه شما می توانید رایگان آن را دانلود و حتی یک بار بروزرسانی کنید و حتی سیستم خود را پاکسازی نمایید. این ضد ویروس حدود 9 ماه دوره ی آزمایشی داشته و 3 ماه هم میشه که وارد مرحله فروش شده و به قول معروف امتحانش رو پس داده. برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب ...


این کمدی بسیار خنده دار برای اولین بار به کارگردانی آقای سعید خاکسار در دماوند اجرا شد .به هر حال امیدواریم خوشتون بیاد.

برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آتش دانلود و آدرس atashdl.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 28214
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1